Berpengalaman 10 tahun dalam kerja kerja pemasangan cctv,akses door card, networking,panic button . sebuah syarikat pemasangan cctv, alarm system,servis cctv,pemasangan akses kad dan trouble shooting bagi premis kedai,pejabat,restoran,kilang,gudang dan juga kediaman rumah.Syariakt yang dimiliki oleh BUMIPUTRA sepenuhnya.Beroperasi di pantai timur iaitu di Kuantan Pahang.Kami sedia mengambil tender bagi kerja kerja pemasangan diatas. Hubungi kami di 016-9232988 whatsapp


Wednesday, July 4, 2018

Aksess Door Di Markas Angkatan Tentera Bersama

Pemasangan Aksess Door di MARKAS KUANTAN,KEM BATU 10


Alhamdulillah,terlebih dahulu saya ingin mengucapkan tanda kesyukuran kali ini.Kerana berpeluang lagi bekerjasama dengan Markas Angkatan Tentera Bersama di Kem Batu 10,Kuantan Pahang.Kali ini,Kem ini memasang Aksess Kad di sana.



Walaupun masih belum siap pemasangan sepenuhnya,kami akan sentiasa update dari semasa ke semasa kerja-kerja pemasangan aksess Door ini.


Insyallah,semua kerja-kerja kami akan lakukan dengan penuh teliti dan kemas.Itulah prinsip kami di Znz Enterprise..



Jika ada mana-mana badan kerajaan mahupun swasta ingin menggunakan khidmat kami seperti pemasangan Alarm sysytem,Cctv,Networking mahupun servis cctv.Bolehlah menghubungi kami di talian whatsapp 016-9232988.


Atau terus emel kepada kami di znzcctvkuantan@gmail.com..


Syarikat kami sedia menerima LO dari badan-badan kerajaan juga.

No comments:

Post a Comment

Sponsor